Як зробити відео, перед яким ніхто не встоїть

Отже, як же створити вірусне маркетингове відео? На сайте https://video-vision.net/ вы можете заказать у специалистов, которые учтут все ваши требования.

Розкажіть глядачам історію

Робіть зі своїх відео міні-фільм з повноцінним сюжетом. Меттью виділяє такі елементи історії, як мізансцена, протистояння і вирішення конфлікту. Можна назвати їх простіше: зав'язка, кульмінація, розв'язка. Або зовсім просто - початок, середина і кінець.

Продумуючи сценарій відео, не забувайте додати в нього якусь неоднозначну ситуацію, яка зробить сюжет не прісним. Що це може бути за ситуація? Наприклад, ви можете поставити головного героя перед складним вибором або змусити його відмовитися від чогось важливого - все обмежується лише вашою фантазією.

Пробудити емоції (всіма законними способами)

Практично у всіх кращих рекламних відео брендів є емоційний заклик. Згадайте, наприклад, рекламу Budweiser для Суперкубка 2014. Творці відео використовують відомий спосіб викликати у людини емоції: показують милих тварин, які відчувають людські почуття.

Пробудити емоції можна різними способами: показати щось дуже миле (як в попередньому прикладі) або розповісти про складний шлях головного героя до мети.

Використовуйте гумор (тільки обережно)

Гумор - це складно. Жарти «заходять» не завжди. Для цього потрібно знати свою аудиторію. Якщо ви хоч раз розповідали анекдот, над яким ніхто не сміявся, ви розумієте, про що йдеться.

Іноді бренди жартують дуже невдало, а деколи їх гумор сприймається із захопленням.

Не забувайте про озвучку (навіть незважаючи на те, що багато хто дивиться без звуку)

Звичайно, багато користувачів вважають за краще відключати звук в відео (особливо якщо дивляться з телефону). Однак варто подбати про те, що вони почують, якщо вирішать включити його. Погана озвучка може вбити все враження про вашому відео.

Три основні рекомендації, яких потрібно обов'язково дотримуватися:

записуйтеся в тихому місці

використовуйте хороший мікрофон;

додавайте хорошу музику (якщо хорошою немає, не додавайте музику зовсім).

Оскільки музика - це дуже потужний інструмент, вибирайте її дуже ретельно.

Використовуйте колір (як це роблять творці фільмів)

Основний колір в відео безпосередньо впливає на те, яке враження він справляє. Меттью наводить як приклад фільм «О, де ж ти, брат?». Він знімався влітку в Міссісіпі, серед зелені і квітучих рослин. При цьому за сюжетом все відбувається в посушливій місцевості за часів Великої депресії. Режисер картини прийняв рішення замінити зелений колір на коричневий, щоб створити у фільмі потрібну атмосферу.

Август 1, 2020 – 22:08

Газобетонные блоки: особенности

Плитка из натурального камня травертин

Бани Харькова: Традиции и Современность